عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










من نه عاشق هستم
و نه محتاج نگاهی
که بلغزد بر من من خودم هستم
و یک حس غریب که
به صد عشق و هوس می ارزد
من نه عاشق هستم
نه دلداده به گیسوی بلند
و نه آلوده به افکار پلید
من به دنبال نگاهی هستم که
مرا از پس دیوانگی ام می فهمد
 

خداوندا !


مگر نه اینکه من نیز چون تو تنهایم


پس مرا دریاب


و به سوی خویش بازگردان ،


دستان مهربانت را بگشا


که سخت نیازمند آرامش آغوشت هستم

  

 

فقط رفت

بدون کلامی که بوی اشک دهد..

فقط رفت

بدون نگاهی که رنگ حسرت داشته باشد

فقط رفت
و من شنیدم که توی دلش گفت:

"راحت شدم ..."

 

 

کاری به کار عشق ندارم من هیچ چیز و هیچ کسی را دیگر

در این زمانه دوست ندارم انگار

این روزگار چشم ندارد من و تو را یک روز خوشحال و بی ملال ببیند

زیرا هر چیز و هر کسی را که دوست تر بداری

حتی اگر که یک نخ سیگار... یا زهرمار باشد

از تو دریغ می کند پس من با همه وجودم

خودم را زدم به مردن تا روزگار ، دیگر

کاری به کار من نداشته باشد این شعر تازه را هم....

ناگفته می گذارم... تا روزگار بو نبرد

گفتم که

کاری به کار عشق ندارم!

 


حکایتـــــ من

حکایت ماهی تُنگ شکستـــه ایســـت

که روی زمین دل دل می زند ..

و حکایتــــــ تو

حکایت پسرک شیطان تیر کـــــمـان به دستی

که نفس های او را شـــــماره می کند ..

 
 

•.♥چشم گذاشتی ، رفتی ... تا همیشه شمردن ، شرط بازی نبود ! ...♥.•
________________________ 



نظرات شما عزیزان:

دخترتنها
ساعت20:13---13 آذر 1391
شيشه نازک احساس مرا دست نزن !
چِندشم مي شود از لک انگشت دروغ !!!
آن که ميگفت که احساس مرا مي فهمد …
کو کجا رفت ؟ که احساس مرا خوب فروخت...
درود
وب زیبایی داری
خوشحال میشم به وب منم بیای
منتظرتم...
بای


نيلوفر
ساعت17:41---11 مهر 1390
____●

______●___________████____████

_______●_________██████_██████

________●________████████████� ��

__________●_______███████████

_████____████____███████� �

██████_██████_____████� �

█████████████_______██

_███████████_________█

___████████__●_______●

______█████____●______●

________██_______●_____●

__________█________●____●

: : : : : :★*☆♡*. ★*☆♡*

(..')/♥ ♥('..)

.\♥/. = .\█/.

_| |_ ♥ _| |_

________♥╗╔╗═ ♫╔

╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚

╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔

╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚



منتظر حضور تو دوست عزيزم هستم
پاسخ:نباش


ستاره
ساعت1:44---10 مهر 1390
نرو



قهوه ات را بنوش



بعد تعبیر فال من باش....پاسخ:چشم :D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br